ziek en toch enthousiast - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu ziek en toch enthousiast - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu

ziek en toch enthousiast

Door: zorgenwelzijnvitalis

14 November 2011 | Turkije, Istanbul

Lieve achterblijvers,

We zijn met Marieke naar campus dokter geweest, keelontsteking waardoor ook oorpijn was ontstaan, heeft kuurtje en gorgeldrankje.

Babette heeft last van holte ontsteking en grieperig, gaat lekker een dagje naar bed.

Ook nog even naar apotheek geweest voor Mandy haar teen, ontsteking

Marieke René en Babette zijn dus een ochtend in het hotel, De rest van de groep wordt ontvangen op een andere universiteit waar ze college krijgen van een professor in cultuur verschillen tussen Turkije en Nederlands in het Engels, spannend hoor. Daarna op de campus van die universiteit lunchen, Ik ga Babette en Marieke wakker maken om beetje te gaan eten. Het gaat waarschijnlijk sneeuwen en koud.

Ondanks dat is de sfeer GOED!!!!

Wat zijn we trots op jullie studenten, volhouden en vanmiddag kijken of boottocht niet te koud is over de Bosporis.

Heb nog kado gekocht voor yasmein die zoveel voor ons geregeld heeft.

Sandra x bedankt voor leuke berichtjes ook alle andere mensen die reacties zetten bedankt

We halen telkens filmpjes eraf omdat we er maar 20 kunnen plaatsen, blijf dus de laatste filmpjes snel bekijken.

LIEFS allemaal René (overigens van afgebroken kies de vulling eruit. Geen pijn hoor.

Nurcan x

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX René en alle anderen

• 14 November 2011 - 12:12

Caroline :

Het is zo leuk om al jullie enthousiaste verhalen te lezen!
    Jij en Peter mogen echt wel trots zijn op "jullie" meiden!

• 14 November 2011 - 17:35

Setline:

Heel leuk om jullie verhalen te lezen over jullie avonturen daar!!!
    geniet ervan want over een weekje zijn jullie weer terug.

Groetjes zus van chuka

• 14 November 2011 - 17:38

Anthony:

Hoi tante, mama heeft mij jullie verhalen voor gelezen.
    Het klinkt heel leuk allemaal en ik wens jou heel veel plezier!!
    Maar ik mis jou wel heel erg, gelukkig ben je zaterdag weer terug.

Ik mis je heel erg

• 17 November 2011 - 21:13

Frank:

Go white te flow....Is peter ook een beetje lief?

Het is erg stil aan de Nieuwe Inslag hoor!

• 18 November 2011 - 05:51

Henny Verbeek:

Ik hoop dat de zieken snel opknappen. Ziek zijn is niet leuk, maar nog vervelender in een vreemd land. Gelukkig hebben jullie zorgzame mensen om jullie heen. En aan iedereen: enthousiaste verhalen, mooie ervaringen, prachtig. Ik wilde dat ik erbij was.
    Geniet van de St. Van het programma en ik wil ze graag eens persoonlijk horen van jullie