Stage en Kroatie - Turkije - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu Stage en Kroatie - Turkije - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu

Stage en Kroatie - Turkije

Door: zorgenwelzijnvitalis

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2011 | Turkije, Istanbul

Het was vandaag weer eventjes wennen om om 8uur aan het ontbijt te ztten.
om 9 uur werden we opgehaald om naar stage te gaan eenmaal op stage aangekomen werden we weer leuk ontvangen door de bewoners, sommigen herkenden ons nog en aan anderen moest je je weer voorstellen.Toen hebben we wat met de bewoners gekletst en om half 12 hebben we de lunch uitgedeeld.Daarna mochten we zelf gaan eten.Na het eten hebben we nog wat schoongemaakt en de mensen verschoond.In de namiddag werden we weer opgehaald en zijn we rechtstreeks naar het hotel gereden.Daar is iedereen naar zjn kamer gegaan en de meeste hebben eventjes een middag dutje gedaan omdat iedereen erg moe is van wat er allemaal op ons afkomt en wat we de afgelopen week al allemaal hebben gedaan. Na het dutje konden we gaan avond eten daar ontmoeten we een Nederlandse professor,de even bij ons aan tafel kwam zitten om een praatje te maken. Na een lekkere maaltijd hebben we ons verzameld in de hal om met zn allen de voetbalwedstrjd Kroatie-Turkije te kijken! we zjn beneuwd hoe ze deze keer spelen,tot nu toe staat het nog 0-0. morgen hebben we weer een nieuwe stage dag! En krjgen jullie weer een verslag van ons te horen!

heel veel dkke kussen van
Babette&Marieke
Melissa-Rosanne-Nevin-Chuka-Mandy-Sebnam-Sibel-Tamara-Sylvia-Renee en Peter

  • 15 November 2011 - 21:41

    Sylvia Der Opa :

    Ik vind het heel leuk en naar mijn mening is het heel leerzaam voor jullie allemaal.
    Zoals ik uit de verslagen verneem hebben jullie het allemaal heel goed naar je zin en dat moet ook
    want dan doe iets met plezier.
    Ga zo door en ik hoor het weer wel,ik ben blij met met die verslagen dank u.M.Ribbers doeiiiii.

  • 15 November 2011 - 21:43

    Sandra:

    hee istanbulgangers

    ik ben weer begonnen op het vitalis en heb al onze ervaringen gedeeld! wat een leuke reacties heb ik gehad van iedereen!
    het is weer fijn om ritme te hebben maar vond het heerlijk daar bij jullie...
    ik ben benieuwd hoe de wedstrijd eindigd...nederland heeft de oefeninterland verloren tegen duitsland..0-3
    nog veel plezier de komende dagen! zet hem op, groetjes aan de mannen!

    xsandra

  • 15 November 2011 - 22:25

    Nien:

    Vandaag moesten we al ijs krabben. Viel een beetje tegen.

    Op de filmpjes is heel duidelijk te zien, dat jullie veel plezier hebben. Ik denk dat Turkije ook wel indrukken opdoet:)
    Ik heb dus weer (jaja, alweer) genoten van al het nieuws op de site.

    Veel groetjes weer van Nien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Actief sinds 20 Okt. 2011
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 28243

Voorgaande reizen:

06 November 2011 - 19 November 2011

Onze Zorg en Welzijns Reis naar Istanbul

Landen bezocht: