Een na laatste stagedag en winkelen in Maltepe - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu Een na laatste stagedag en winkelen in Maltepe - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu

Een na laatste stagedag en winkelen in Maltepe

Door: zorgenwelzijnvitalis

Blijf op de hoogte en volg

16 November 2011 | Turkije, Istanbul

We hebben vandaag stage gelopen, we begonnen om half 10 dit was onze 5de dag stage.
Omdat we voor morgen een Hollandse thee ochtend hebben georganiseerd hebben we vandaag alvast met een groepje de ruimte versierd waar we de Hollandse thee ochtend gaan houden.
We hebben het versierd met oranje ballonnen, vlaggetjes, en natuurlijk de vlag van Nederland.

Na stage zijn we met zijn allen naar de winkelstraat van Maltepe geweest.
We hebben voor het laatst spulletjes gekocht voordat we weer terug naar Nederland gaan.

Om een uur of 20:00 hebben we lekker gegeten in het hotel voor de rest hebben we een rustige avond gehad.
Er was een klein conflict vandaag tussen de studenten dit is inmiddels besproken en opgelost.

Marieke en Babette zijn vandaag met Peter en Rene naar de blauwe moskee geweest omdat ze gister een dagje ziek waren.
We maken er nog 2 leuke dagen van (met seks drugs en rock en roll en af en toe lekker waterPIJPEN) (haha grapje)

Liefs Sebnem en Tamara en de rest

  • 16 November 2011 - 19:59

    Nien:

    Ups en downs dus , en meteen weer opgelost.
    Voor het laatst de winkels in...(luchthaven komt ook nog) dan lekker geshopt. Ik zag al een nieuwe tas van Mandy, gelukkig.
    Ze had namelijk nog geen tas en al helemaal geen schoenen (kast puilt uit)
    Maar deze tas heeft natuurlijk wel een extra betekenis.
    Als ik alles weer teruglees, zijn jullie best een stukje volwassener geworden met deze reis.

    Nog 3 nachtjes slapen, dan kan ik mijn dochter weer "live" zien.
    Ik hoop dat ze snel voorbij zijn. Sjee, wat een eind weg en wat mis ik ze.

    Bedankt voor de foto's weer en de filmpjes. Krijgen we nog een kans deze filmpjes te downloaden, dat zou ik graag willen?

    Heel veel groetjes weer van Nien. Moeder van Mandy.

  • 16 November 2011 - 20:09

    :

    Hallo Nien,

    We gaan er een dvd van laten maken.

    Groetjes René

  • 16 November 2011 - 20:18

    Nien:

    Jippie, bedankt René voor je antwoord.

    Dan wacht ik geduldig af:)

  • 16 November 2011 - 23:13

    Marian Van Gurp:

    de laatste loodjes de vermoeidheid begint nu op te spelen denk ik.
    Maar nog even shoppen en dan word dat weer even vergeten ,ben benieuwd naar de nederlandse ochtend morgen .
    dan nog een dagje dan zie ik mijn dochter weer ,wat heb ik haar gemist zeg zo stil hier in huis .
    Nou nog veel plezier en geniet nog van die paar daagjes

    dikke kus Marian

  • 17 November 2011 - 00:43

    Vader Van Sylvia:

    Gelukkig alles weer opgelost,nog 3 dagen en dan zien we jullie weer.
    Naast de meiden verdient de leiding ook een dikke 10 (dat mag ook wel eens gezegd worden !!)
    Groeten en hou nog even vol

  • 17 November 2011 - 07:10

    Sandra:

    heee allemaal,

    wat een leuk verhaal weer en die foto's....krijg heimwee naar istanbul...
    heel veel plezier zometeen bij de hollandse ochtend! hopelijk genieten jullie en de bewoners er enorm van.
    Ik vind jullie allemaal kanjers!

    xsandra

  • 17 November 2011 - 07:52

    Chantal:

    veel plezier met de hollandse dag ,kunnen jullie al weer een beetje aan nederland denken !!!!!

  • 17 November 2011 - 12:12

    Caroline :

    Hoop dat jullie Holandse theeoctehdnnet zo geslaagd is als de reis. Wat een superervaring voor jullie allemaal! jullie mogen trots zijn op jezelf en elkaar!!
    Nog even en dan zijn jullie weer thuis. Ik ben benieuwd wat de ervaringen met jullie doen.
    Geniet nog even maak er nog 2 geweldige dagen van!

  • 17 November 2011 - 12:13

    Setline:

    Hallo

    Gelukkig dat alles weer is opgelost en dat jullie ondanks alles toch nog een leuke tijd hebben daar.
    Ik ben ook heel benieuwd naar de hollandse ochtend en hoe de mensen dit ervaren hebben.

    Groetjes en geniet van de laatste dagen!!

  • 17 November 2011 - 16:25

    Marijke Leewering:

    Wat maken jullie veel mee.
    Leuke foto van jullie in Turkse kledy!

    Geniet nog maar even van de laatste dagen.
    Goede terugreis en tot volgende week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Actief sinds 20 Okt. 2011
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 28245

Voorgaande reizen:

06 November 2011 - 19 November 2011

Onze Zorg en Welzijns Reis naar Istanbul

Landen bezocht: