Dagje Sehir Universiteit Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu Dagje Sehir Universiteit Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu

Dagje Sehir Universiteit Istanbul

Door: zorgenwelzijnvitalis

14 November 2011 | Turkije, Istanbul

Onze samenwerkingspartner Sehir! wat zijn we blij met jullie samenwerkings contract.Vandaag na het ontbijt zijn we met het busje maar de universiteit geweest voor een kijkje in een college over verschillende culturen en een rondleiding op de universiteit door Yasemin Kilit. Wij vonden het een hele ervaring om te zien hoe de mensen daar aan deelnemen, we hebben eventjes een kijkje genomen in de les van de profesor. De les ging over normen en waarden in de Islamitische cultuur. Daarna hebben we geluncht op de universiteit met Yasemin. Na de lunch hebben we boven in de universiteit zaal geproken met Yasemin & haar 2 andere collega's over onze verschillende culturen en hoe het gaat bij ons in het de verzorgingstehuizen met ouderen en in Turkije. Na ons bezoek aan de Universiteit zijn we weer met ons busje naar het hotel gereden om te kijken hoe het met onze Babette en Marieke ging, ging beetje beter, ze hadden lekker geslapen! Toen zijn we weer door gegaan naar Taksim om te winkelen. Na een middagje geshopt te hebben zijn we wat weesten eten in een gezellig restaurantje waar ze live muziek voor ons gingen spelen.

Morgen weer een dagje stage en weer een verslag voor jullie!

tot morgen!

xxx melissa & rosanne
babette - marieke - nevin - chuka - sebnem - mandy - sibel - silvia - tamara & peter - rene

• 15 November 2011 - 10:35

Sandra :

Mooi dat het zo interesant was op de universiteit!
    En veel plezier met de hollandse ochtend!

xsandra

• 16 November 2011 - 19:23

Joeri:

Vet joh. Geniet allemaal nog lekker van de laatste daagjes, ondanks dat ik zeker weet dat er vast wel een of meerdere zijn die het thuisfront allemaal al zo erg missen dat ze stiekem eigenlijk wel eventjes thuis zouden willen zijn. Ik ben in ieder geval erg jaloers op jullie.