turkije verliest 1e play off wedstrijd met 0-3 - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu turkije verliest 1e play off wedstrijd met 0-3 - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu

turkije verliest 1e play off wedstrijd met 0-3

Door: zorgenwelzijnvitalis

12 November 2011 | Turkije, Istanbul

lieve achterblijvers,

We zijn terug van een lange dag met enorme indrukken.

Gisterenavond helemaal in uitgaanstenue Naar Istanbul geweest voor een onvergetelijke stapavond, lekker gedanst en bijgetankt van een drukke eerste week. Wat hebben de meiden hier veel bekijks. We hebben het met elkaar erg gezellig en de meiden worden goed in de gaten gehouden. Na een lange taxi rit terug naar het hotel. We zijn om 13 uur vertrokken naar de stad, het was erg druk in de grand bazar en de shopping was gezellig. Er zijn al leuke kado's gekocht. Onze positieve Babette weet van alles wat er weleens lastig is weer iets positiefs van te maken en ook Tamara heeft het goed naar haar zin. Mandy Marieke Melissa Rosanne Chucca Sylvia zijn allemaal ook gezellige meiden die ervan genieten, Sebnem Nevin en Sibel helemaal in turkije uitfits naar de wedstrijd, wat hadden we erzin in !!!!

We hadden na de grand bazar nog maar even tijd om te winkelen, want de bus zou ons naar de stadion Arena van Galatassaray brengen. Wat een enorme drukte op de wegen!!!!!!!!!
Op tijd voor de wedstrijd, zo'n 65.ooo toeschouwers (het kroatie vak natuurlijk niet vol,HET WAs een enorme onuitwisbare ervaring, met de Vitalis vlag uitgehangen en liedjes mee gezongen kon de wedstrijd starten, al na 2 minuten scoorde Kroatie met de lange spelers en de kleine turkse spelers zou het weleens moeilijk kunnen worden ook de 0-2 kwam er aan en Turkije kon er niet veel van maken wel meer balbezit, geen creativiteit en hoge ballen voor het doel waren een prooi voor de Kroaten. Het werd ook nog 0-3 , bijna over en sluiten In de drukte weer terug naar huis, heel veel gelachen met Sandra. De jongens op de tribune mochten er overigens ook vaak wezen, bij gebrek aan een goede wedstrijd voor Turkije. Het is nu half drie in de nacht hier en we zullen morgen foto's en video plaatsen.. Slaap lekker allemaal dikke kussen van ons allemaal

• 12 November 2011 - 00:41

Vader Van Sylvia:

Gelukkig toch nog op tijd een verslagje.
    Fijn dat jullie het allemaal naar de zin hebben gehad,kijk uit naar de foto's en video morgen.
    Dames,geniet er nog van,je hebt nu nog maar 1 week,dan is het back to reality !!!

• 12 November 2011 - 00:46

Nien:

Welterusten voor straks en bedankt weer voor het verslag !!

Groetjes uit NL, die gelijkspel had tegen Zwitserland

• 12 November 2011 - 11:12

Vader Tamara :

gezeligheid slaat weer van het reisverslag niet te vergeten de korte leuke filmpjes.
    gezelig weekend alle groetjes thuisfront