Dag 1 in stnabul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu Dag 1 in stnabul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van zorgenwelzijnvitalis - WaarBenJij.nu

Dag 1 in stnabul

Door: zorgenwelzijnvitalis

07 November 2011 | Turkije, Istanbul

Na een goede nachtrust hebben we genoten van een echt turks ontbijt aangevuld met nederlandse hagelslag en schuddebuikjes!
Om 10.00 uur zijn we vertrokken naar de bnnenstad van stanbul. We zjn als eerste de blauwe moskee geweest en daarna de Haga Sopha bezocht.Het s een hele belevenis om n 1 van werelds grote moskeeen te zijn! De bnnenstad van stanbul s erg druk, op elke hoek van de straat vnd je kraampjes waar je gepofte kastanjes kunt kopen of granaatappelsap. Het volgende bezoek was aan de Basalca Cisterne, dit is een ondergrondse wateropslag de n de oorlog werd gebrukt zodat er altjd reserve drnkwater was. Nu is het een toeristische bezienswaardigheid. OP deze plek hebben we een groepsfoto gemaakt n traditionele turkse kledng! Erg leuk!
Na lang wachten op de taxi zjn we terug gegaan naar het hotel waar een heerlijke maaltjd op ons stond te wachten.Morgen een spannende dag, voor het eerst naar stage! We zijn allemaal erg beneuwd!

• 07 November 2011 - 22:07

Moeder Van Mandy:

We hebben net over msn gekletst en ze heeft via de webcam laten zien hoe het daar is. Vet compliment hoor. Zo gezellig en netjes, wat een luxe.
    Morgen de stage, ik ben zo benieuwd hoe ze dit weer vinden.
    Heel veel groetjes weer vanuit NL

• 08 November 2011 - 07:21

Rianne:

Geweldig dat jullie het zo leuk hebben samen.
    Heel veel succes allemaal op jullie eerste dag van de stage.
    Groetjes van iedereen hier

• 08 November 2011 - 07:59

Caroline :

Ik ben benieuwd naar de foto.....

• 08 November 2011 - 14:52

Moeder Van Melissa :

Vind het super leuk dat we op deze manier steeds op de hoogte blijven.
    ben erg benieuwd hoe de stage zal verlopen en of de taal een probleem zal zijn
    veel plezier nog allemaal .